Im so sorry.

Jag börjar bli rädd, för mig själv.
 
Jag inbillar mig att allt är bra, jag mår bra å funkar bra.... jag kan till och med lura mig själv, men då, då plötsligt slår det till, så jävla hårt att jag slutar att funka på flera dagar, då är jag inte glad och då är ingeting bra.
Och jag är så less, så less.....jag är inte mig själv, jag brukar vara glad nästan jämt, och nu kämpar jag mig igenom dagarna på jobbet och sen så fort jag kommer hem och har stängt dörren så bryter jag ihop, jag har mörka ringar under ögonen för jag sover dåligt, och allt, inte bara jag, liknar för tusan ingenting. Jag är deprimerad, big time, helt enkelt.

Jag börjar bli rädd, rädd för att det här aldrig ska ta slut. Det har hållit på så länge nu.


okej okej, nu är det sluttjatat om det för idag.  Igår ringde jag på ett nintendo wii, killen jag pratade med skulle kolla upp vad det skulle kosta å skicka det å sen ringa tillbaka, well han ringde inte igår, men kanske idag, jag hoppas hoppas att jag få köpa det.... =)

Så varför bloggar jag kl 6 på morgonen? Jo därför att jag steg upp halv 6 å va ut med Shakira, å så har jag redan hunnit fixa håret och makeupen (=Mascara), och ätit, så därför.

Det här är min 6:e jobbardag på raken, det börjar bli tungt, och jag har 2 dagar kvar efter idag dessutom. Det är tacken man får av kommunen för att man ställer upp och byter jobbarhelg, man blir utsliten. Men jag klagar absolut inte, det finns så många andra som inte får jobba alls....!!

Pärlan.

Kommentarer
Postat av: Frida

Sötaste smultronet av alla, det är Ebba det=)

2008-11-04 @ 21:30:46
URL: http://zycra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0