Nomansland

 Har jag sagt att jag håller på att få en visdomstand? Jo det är faktiskt sant, jag kan känna att en spets har kommit fram, å jag har lite svårt att inte vara där med tungan å peta. :P

Idag har jag klippt mig i Kusfors, jag har (hade) inte haft så långt hår på lääänge, men nu är det kort och jag ser ut lite som en råtta, inget hår nästan, men om en å en halv vecka så kommer det att se så mycke bättre ut :P
Sen efter klippningen for jag till Nina å Ebsilon, hon är det goaste i hela denna värld =)

Har jobbat kväll ikväll, det gick ju som en dans =) jag blir så glad när jag få vara på övervåningen, jag känner mig hemma där, å det är så lätt att jobba med dom flesta där också =) Inte för att det är nåt fel att vara nere, inte för det, men det är väl för att man en gång började uppe som man helst vill vara där =)
Jag ska jobba kväll imorgon också, hoppas det gå lika bra som ikväll, men det ska jag väl tro.

För övrigt: Jag befinner mig i ingenmansland, bokstavligt talat.
Annars då: Jag vill hellre vara i någonmansland.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0