TOKIG

JAG BLIR GALEN, jag gick isäng just efter 10 igår, sen tog det MINST 1 ½ timme innan jag kunde somna, SEN så vakna jag kanske 5 ggr i TIMMEN, å SNURRAR, runt runt runt. Så nu sitter jag här, ska snart på jobbet, känner mig sådär lagom utvilad, och IRRITERAD.... det är såhär flera gånger i veckan, och det är tamefan ohållbart. Vad gör man?



Phew, ännu en dag över, det gick bra å jobba ändå. Nu äre bara 2 jobbiga dagar kvar.

Har alldeles nyss köpt mig ett nintendo wii, äntligen. Det är sprillans nytt med Championchip paintball (?), och Guitarhero Legends of rock, för endast 2000 spänn.... bra jobbat Börje!! Nu äre bara tv:n som återstår, men jag ligger redan back i ekonomin och inga julklappar är inhandlade så det måste nog vänta X antal månader.

Har även städat i hallen idag, hängt bort en massa jaktkläder å en hel del skor som bara stod å skräpa, så nu finns det mer plats, ifall nån skulle vilja komma å hälsa på =), tog även fram 2 tomtar med lampor i som lyser så fint =)

Nu ska jag som vanligt invänta att Idol ska börja, orkar som int ta för mig att göra så mycket då man ska jobba helg, då äre lika bra å va hemma å ta hand om sig själv, det kommer man nog inte att göra helgerna som kommer här framöver sen :P

Tjing tjing mögelfling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0