Sisters in Jeans

Kära vänner,
Ni är egentligen inte ensamma, men jag vet att det är så ni känner, men innan ni ger upp nånting, vill jag att ni ska tänka efter, å känna efter.
Jag är ensam, jag har ingen som säger godnatt till mig varje natt, ingen som kryper efter en isängen och vill hålla om en, ingen som pussar på mig, ingen som ger mig en kram när jag kommer hem.

Nu menar jag ingenting med det jag just skrev bara så ni vet.

Vi ska kämpa, och livet ska snart vända för oss allihopa.

Övrigt: har just beställt 2 julklappar, eller har jag det? jag vet inte, men det kan ju bli iallafall....eller nödfall.

Mer då?: Det är väldigt halt ute på vägarna, kör försiktigt. 

Bäst just nu: Takida-Halo

Framtid:.......................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0