Helgen

Ja i helgen har Nina å Jonas varit på minisemester uppöver lanne, hoppas dom har haft roligt =)
Många andra har säkert varit på fest å haft trevligt, å några andra kanske bara ha haft en lugn helg, med familj eller så.
Själv så har man jobbat, det har gått bra, men man är lite trött kanske :), det har ju int vare sådär superväder, inte då ikväll iallafall, he blåste int lite, så tack Angela för skjutsen hem =)

Imorrn är jag ledig, då ska jag ha sovmorgon(ovanligt?), om jag nu kan, för nånting har hänt med min sömn, å det är inget bra vill jag lova. Sen ska jag kanske byta gardiner å pjoska på lite. Få se om syrran å Ebba kom om här efter dom ha varit hos farmor å baka kusar. =)

Annars då: ?????

"You promised me your love would last forever"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0