Har han tagit mina rosor?

Steg upp kl 08.00, trött som aldrig förr.
Gjorde mig klar och jag å morsan mötte upp Nina å Ebba på Bäverhult, sen for vi till stan. Jag skulle leta julklappar. Köpte inte en enda.

Vi kom hem just efter 2, då hämta Pappa å Frida upp oss och vi körde till Arvidsjaur, gick på dollars, jag köpte julsaker, typ gardiner å en tomte. Hittade faktiskt en julklapp =)
Sen åt vi pizza på Tre Kronor.

Imorgon hade jag tänkt försöka mig på en jaktdag, hoppas det händer nånting.

Hur vet man om det är ett misstag? Hur kan man vara säker på att efter regn kommer solsken?

Kommentarer
Postat av: Frida

Det är så, efter regn kommer solsken=)

Men ibland äre mulet ett tag innan, men sen när solen äntligen kommer, då lyser den med sån styrka att man blir blind!:D

2008-11-17 @ 00:27:19
URL: http://zycra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0