Good things comes around

Idag har jag jobbat min 8:e dag på raken.... va nog int så trevlig på jobbet idag, men what the hell.

Efter jobbet kom mamsen å färga mitt hår, tack för det =) Sen erbjöd jag henne 20 kr om hon skulle diska, men hon gjorde det gratis, tack för det med :P

Sen kom Nina å Ebsilon, vi satt å prata å tjollra å sen kom Nina på att vi skull göra blåbärspaj, och så blev det, så den blev just klar då Jonas kom, så då åt vi det, mumma.. =)

Jag har fixat fötterna ikväll, det va ju behövligt, och snart ska jag nog beställa nåt fint från HM katalogen.

Annars då?: Alltså jag vet faktiskt inte!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vill oxå träffa Ebba å Nina å Jonas! Saknar Ebba, smultronet!

2008-11-06 @ 21:50:54
URL: http://zycra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0