Att älska som en porrstjärna

En skön dag på jobbet 8-12, men det va däremot inte så kul å va på möte, nog går det väl bra att va på dom, men att sitta på en stol rakt upp å ner å vara uttråkad av en massa tråkigt prat är inte direkt min grej. Men men =)

Jag läste nånstans på internet om en tjej som var rädd för jordens undergång, man har ju hört många gånger att den ska gå under "nästa år" osv, men det har ju aldrig hänt. Men sen läste jag svaret på hennes funderingar, det va nån expert som pratade om att solen hade många år kvar att leva innan den slocknade, ojoj tänkte jag, slockna.... just ja solen är ju en stjärna och den lever inte för alltid, den kommer faktiskt att slockna (om några miljoner år, men ändå), det kändes lite konstigt. Vad händer då? (allt blir kallt och mörkt såklart?!?!).  Usch jag hata när jag ska börja tänka på sånt där, lite onödigt också eftersom jag förmodligen inte kommer att vara här den dagen.

Ikväll har jag gjort julen klart, har satt upp gardinerna i rummet och satt upp mina fina julstjärnor. För tidigt? -vem bryr sig?
Det blev ganska mysigt =)

<---- Lite suddig men.


Mitt nintendo har inte kommit än, (har bara gått 2 dagar sen jag betalade :P ) hoppas inte den där killen har lurat mig på mina pengar, men han lät ju så bra i telefon. Innan helgen hoppas jag då att jag har det iallafall. Annars måst jag ringa polisen :P

Nu ska jag ta och se lite sex and the city, boxen börjar lida mot sitt slut, lite tråkigt faktiskt (har ju bara sett alla avsnitt minst 1 gång förut), men då får jag börja läsa min nya bok istället: Att älska som en porrstjärna av Jenna Jameson.

Godnatt mögelfnatt

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag vill oxå börja pynta!!:D

2008-11-26 @ 17:34:04
URL: http://zycra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0