Blinka lilla stjärna där

Japp idag har man jobbat, å det gick som en dans, är roligt då man få jobba med rätt personer =)
Efter jobbet så kika Nina å Ebba förbi, dom körde skoter till Norsjö, så himla roligt =)

Sen skulle jag på medarbetarsamtal med min chef, det gick ganska bra å jag fick framföra min mening om Bema, jag sa att jag aldrig kunde planera nånting för att dom ring å ändra hela tiden (har dock varit ganska lungt den sista tiden), å att trots att man är singel å int ha nå barn så kanske man vill försöka ha nåt som liknar ett liv.
Sen sa jag också att jag tyckte att dom skulle dela ut typ en bok om vilka "regler" som gäller i Bema, typ när man har rätt till övertid å förskjuten arbetstid osv, för jag fick själv ta reda på vilka rättigheter jag hade eftersom det int va nån som visste. Dålig stil. Hon skrev då upp mina åsikter.
Sen fråga hon om jag hade funderat på att byta jobb, ja det är klart sa jag, jag vill nog helst ha ett 7-4 jobb där man få vara ledig kvällar å helger å alla storhelger och slippa allt tjaffs, som att man inte få ta ledigt när man vill t.ex. det skev hon också upp.
Sen fråga hon om jag ville skola in mig på nåt annat ställe: Nej helst inte!
Om jag hade nån speciell syn på Bemapersonal som kom å jobbade på solbacka: Ja har dom inte varit där på väldigt länge funkar det inte så bra. Precis som att det inte skulle funka så bra om jag blev skickad på Gästis en dag exempelvis. Det är taskigt för den som måste komma på stället å jobba, å jobbigt för personalen på stället.

Efter mötet gick jag på ica å köpte juice :P
Sen hem, tvätta, stöka bort,  gjorde en supergo varm macka med bolognese köttfärs, grönsaker, creme fraiche och ost med oregano på, mumma =)

Dom har även ring från Polisen idag, ville att jag skulle skicka in en kvittens på överföring av pengar till råttan. Och även ett mail. Hoppas dom är honom i hasorna.

Klänningen som jag ska ha på julafton. Snyggarn!!

Kommentarer
Postat av: Erika

Jäklarns va du kommer att vara vacker på jul=) Vars ha du hitta den där snygga klänningen då? Å du, jag ha vare me om samma sak när de gäll bedrägeri för några år sen. Det är ju skit..

2008-12-16 @ 10:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0