Soooova

Jag orkar inte mera nu, jag vill bara sova. Jag hatar, fullkomligen hatar att stiga upp tidigt, det gå ju bra då man liks fått sig upp, men täcket är alltid som härligast på morgonen å man känner verkligen att man skulle kunna borra ner sig där i några timmar till. Istället måste man upp å frysa, å larva iväg till jobbet, T R Å K I G T!!!

"Det är lika bra å sluta drömma, det går åt helvette iallafall, deeeet är baara jag som måste fatta deeeet"

Jag ska köra bil på jobbet idag, men den är ju typ totalt ihopfrusen, tusan. Lika bra å gå ut nu å skrapa den.

Jag H O P P A S  verkligen att man kan hålla sig frisk några dagar till, men det ser kärvt ut, alla runt omkring en snörvlar å hostar, men jag kämpar på..... sen när jag slappnar av på julaftonskväll så kommer det att låta P A N G å sen ligger jag där.....fööörmodligen!!!

Nej nu måst jag fara..... Merry X-mas everyone...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0