Fiskmåskupévärmare

Ännu en helg snart förbi, gud vad tiden far. =)

Alltså det är så härligt, i flera dagar nu har jag känt mig full av liv, gu se rolit :D

Igår va Jag å Bajjan i Finnäs, vi spela spel och drack vin, det var kul, tyvärr så hamna jag på en "svart ruta", och fick springa runt huset barfota, det gick ju bra, men i flera timmar efter det, och till å med idag (en aning mindre då men) sticker det i fötterna som då dom ha vare bortdomnade å börja få liv i sig igen :P Hoppas man klarar sig från förkylning bara =)

For hem vid 1 tiden ungefär, slocknade som ett litet barn.

Idag har jag dammsugat och varit duktig, jag tvingade Frida att dammtorka hela lägenheten också :P
Sen for vi å handla en massa onödiga saker, å sen sa Frida att leverpastej är ju gott, så jag köpte leverpastej?!?! Ja det är ju gott, såklart, men jag tänkte inte riktigt när jag gjorde det bara.... ja hmm fatta ni? :P

Sen när jag skull skjutsa Bajjan till hennes bil så upptäcker jag att fläkten på kupévärmaren har slutat funka, det lukta typ brända plättar ibland i min bil :P jag vet inte om det gå å fixa, men jag lämna den då som vanligt i bilen, hoppas den inte brinner upp :P

Tomorrow it´s work again, men bara 5 timmar, hoppas det bli bara 5 timmar på tisdag också, men förmodligen int.... sen äre själva julafton, det kommer att vara en dryg dag på jobbet, men det få gå som det vill, för efter det ska jag till farmor å resten av familjen å äta god mat å bara njuta =)

Nu ska jag nog njuta av lite Chokladglass =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0