Sluta

Varför gör du såhär mot mig? Följer efter mig vars än jag går. I mina drömmar, överallt plågar du mig. Som om du trodde att jag aldrig fick nog. Som att du tror att jag klarar av hur mycket som helst.

Men det gör jag inte, jag är svag, och du utnyttjar mig, fast det är jag som erbjuder så äre du som utnyttjar. Men nu är det slut med det, det blir ingen nästa gång, nu är det slut. Det är bara en sak som kan ändra mitt beslut, och det är att du kommer till mig, är tokkär i mig, säger att du vill gifta dig med mig, skaffa barn med mig å köpa ett fint hus med mig, precis samma skit som du vräkte ur dig första gången. Det skulle säkert funka igen.

Det låter som om jag är arg, det är jag också, litegrann iallfall. För jag känner mig som ett vrak.

Men nu är det iallafall Umeå som gäller, ska bara borsta tänderna, tanka bilen å börna iväg.

Hoj hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0