Rubrik?

Igår va jag som sagt till Sofia och hennes familj, Viggo är så söt =)
Det va så kul å träffa henne igen, nu ska vi int vänta lika länge till nästa gång =)

Idag äre jag som har ringt till polisen, å anmält en liten råtta, för BEDRÄGERI. Moahahhahahah.
Men alla vet ju hur det bruka va, nån snubbe kollar igenom allt, å sen blire ingenting mer med det, men jag har då gjort vad jag kan.

Vi hade ju tänkt köra lite skoter idag, men det va för kallt. Jag minns int när jag körde skoter sist? Jag vet nog inte hur man gör längre.... men det skulle ha vare kul iallafall =)

Så jag å Nina å Ebba for hem till "Offen"= Farsan, som hade köpt sig en ny tv och dator som vi försökte få till, jag fick igång internet å ladda hem msn till han, å han svara faktiskt då man skriv åt han :P Men tv:n fick vi int till riktigt, alla kanaler ville inte komma fram.

Annars vet jag inte om det har hänt nåt särskilt?! Det är väl jobb som gäller imorgon å resten av veckan. Sen väntar en lugn helg för mig iallfall. Känns ganska bra, jag ska kanske jaga? eller så ska jag bara ligga hemma å sova, å äta choklad/vanilj/apelsin glass , å kanske läsa ut min porrbok.

"This used to be a Funhouse"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0