Otur, tur i oturen, otur

Okej okej, nu är jag lugn, det blev bättre. Jag måste fortfarande jobba julafton, men bara till halv 5. Jag fick vara ledig juldagen och annandagen =)
Jag blev lovad en dagtur på nyårsafton, och är ledig nyårsdagen.
Nu har jag bara ett mail hängandes hos facket, men va fan, det blir nog bra.

Nu är jag arg över en annan sak, mitt Nintendo wii som jag köpte otroligt billigt på blocket. Det är betalat (av dumma jag), men det har inte dykt upp. Jag har tamefan blive lurad. Några tusen åt helvete. ARRGHHH!!!
Med all otur och alla motgångar den här hösten, så måste juh nästa år bli det absolut bästa i hela mitt liv, jag kommer att få:
1. Ett perfekt jobb, där jag får vara ledig precis när jag vill (och jag behöver inte skicka en massa mail hit å dit å fråga om rättvisa)
2. Hitta mitt livs kärlek 
3. Vinna en massa pengar 
4. Jag kommer inte att gråta en tår
5. Jag kommer bara att möta helt otroliga människor som är ärliga
Det kommer att vara underbart och jag ser så mycket fram emot det

Imorgon ska jag följa morsan till stan, jag hoppas jag hitta nån julklapp till nån, det är ett stressmoment för mig verkligen.

"No I don't believe you
When you say don't come around here no more
I won't remind you
You said we wouldn't be apart
No I don't believe you
When you say you don't need me anymore
So don't pretend to
Not love me at all "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0