Lugna luckan

Ännu en helt fantastisk helg är förbi, har gjort precis vad jag hade planerat, INGENTING:
På fredagen for jag till morsan efter jobbet, Frida å Jimmy var där, drack lite öl och skulle se finalen på Idol, det gick ju bra, tills själva slutet då sluta 4:an att funka. Förbannat. Men Kevin vann ju då hur som helst vare sig vi kunde se det eller inte.
På lördagen va strömmen borta, helt otroligt vad man är beroende av den, inte konstigt dom hade så många ungar förr i tiden heller.
På aftonen for vi till Finnäs, skulle vara barnvakt medans Nina å Jonas skulle på Bäcke, men det blev inställt eftersom strömmen inte kommit tillbaka. Men dom for iväg nånstans iallafall =)
Så Jag Frida å Jimmy roade Ebba så gott vi kunde tills hon skulle sova, sen spela vi TP på Jimmys mobil eftersom det inte fanns mycke annat att göra. Blev även NÅGRA omgångar av Ruter 7 :P
Då vi for hem vid 1 tiden hade vi fortfarande ingen ström. Jobbig dag :P

Idag tog jag en rejäl sovmorgon, sen for jag å Nina till mormor å morfar å sa God Jul =)
Å nu sitter jag åter här. Trummar med fingrar och tår och vill göra nånting, men vissa jobbar, andra är borta å några orkar inte göra nånting.... så jag ska nog helt enkelt ta godispåsen och lägga mig i soffan å läsa lite. Så får det bli.

"Vi tror att Elin Ågren är en något överaktiv
men väldigt sympatisk tjej som älskar sommaren.
Hennes framtidsdröm är att få segla med sin
hembygda flotte till Hawaii"
                      < --- Haha, ja det kanske stämmer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0