Kallt kallt kallt

Sitter här nu igen och ska snart gå på jobbet, men jag fryser så hemskt och har gosat ner mig under filten, jag orkar inte..... jag kom liks å va dödstrött idag. Men man är ju plikttrogen så nog ska ni se att jag snart pallrar mig iväg.

Kom å fundera på Juldagen, undrar om det ens blir nån tillställning här i Norsjö? Man har ju hört rykten (sanna eller falska?) om att Hotellet har gått i KK så man vet ju som ingenting, nån annan som vet?
Annars så våål he ju vetteligt :P

Jag ska nog vara barnvakt till Ebba en stund i afton, kul kul =)
Sen kanske det bli att fara å hälsa på nån.
Å imorrn väntar en härlig sovmorgon, och förmodligen en inte lika härlig jobbarkväll, börjar 12 till 21.
MEN sen är man ledig Fre Lör å Sön iallafall =)

Å nej, nu måste jag verkligen fara. Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0