I min Fantasi...

.......så åker jag ner till Norrhult(?!?) och stryper personen som har lurat mig på mina surt ihoptjänade slantar!!!

....... så gör jag en massa andra helt otroliga saker.


Idag har jag mamma å Elin varit till stan, jag är mycket nöjd med den resan. Medans mamma var på smärtmottagningen så sprang vi på stan. Jag köpte en fin fin tröja på HM, plus en fin fin BH. =)

Sen köpte jag lite julklappar också.

Då morsan va klar for vi på Elgiganten, där köpte jag ett nytt högtalarsystem till min dator, så nu kan jag ha lite dunka dunka igen, bra bra =). Jag tittade även lite på en ny tv, jag vill verkligen ha en ny, men jag ska nog vänta tills efter jul få se, dom kan ju bli billigare på rean kanske.

Sist men inte minst blev det Solbacken, jag köpte mycket julklappar å presenter på Barnens hus, och rusta, och Maxi, nu har jag kanske bara hälften av julklapparna kvar, å hälften av alla pengar :P

Efter det så pep vi av ham ätt vägen, snöigt!

Då jag kom hem så packade jag upp allting, stöka bort allting, sen kom Elin å Bea å vi såg Bortspolad, den va juh typ hur bra som helst... :D

Imorgon ska vi kanske till Arvidsjaur. Sen måste jag färga håret och plocka fram allt för fredagskvällen så det är klart när jag kommer hem från jobbet =)

På Måndag SKA jag till Umeå, till Sofia, gud ändå, I miss her!!



......kommer jag nog inte att kunna leva så länge till i....!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0