I don´t know if I can yell any louder...

....How many times have I kicked you outta here?!?!

Har koka knäck hos farmora idag, dom blev goda, jag tippa int ut så många iallafall :P
Och jag å Nina kom på ett SKITBRA rim till en av julklapparna, haha det ska bli så kul.
Haha jag höll på att skratta ihjäl mig när Harry skulle berätta en grej å så vifta han med handen å på pekfingret satt det fast potatisskal, å han peka å höll på, han visste int om det själv, jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig, jag försökte hålla mig från början, men det gick ju inget vidare :P Haha Nina sa att hon int tyckte det va kul.... men det tyckte hon visst :P Varför skulle hon annars ha satt drickan i halsen :P

Har också köpt ALLA julklappar klart idag, sen om det blev nå vettigt det är en annan fråga =)
Men det känns jävligt bra iallafall, nu ska man bara njuta av julen, förutom allt man ska jobba då men =)

Just ja, har ju också hört att det bli på hotellet iallafall, så nu äre bara å börja ladda, och den här gången SKA det bli en härlig kväll, nu äre sluttramsat =)
Hmm, jag har funderat på om jag ska ha klänningen på juldan istället för julafton, är det en dum idé?
Haha vilka problem man har :P

Pappa ska komma å hämta mig om typ nån timme, jag tänkte jag far dit då bajsen kom dit. Blir förmodligen att dricka en öl å prata skit :P Imorrn ska vi nog fara å fiska på morron, det va längesen så det bli nog kul, om man int frys ihjäl, eller int få nån fisk :P
Sen på kvällen är inget planerat, men jag hoppas att nånting kul ska dyka upp, förslag någon? =)


Haha kolla minen på Bajsen när hennes bakruta exploderade, bara nån dag efter hon köpt bilen, haha jag dör :P






Kommentarer
Postat av: Jimmy

Klockren bild! ;)

2008-12-20 @ 19:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0