Happy New Year

Idag stormar det uta bara tusan, jag vänta bara på att en tall ska ta sig in genom mitt rumsfönster.

Jag är inte riktigt 100 pigg, har feber från å till typ, lite snuvig å lite hostig, typ som var å varannan människa just nu.
Jag ska fara till Mencha på ett tag, jag vet inte riktigt vad som händer idag om jag å farsan skulle köra till Harrforskojan å hälsa på Nina å Jonas å dom andra, eller så kanske jag kikar förbi hos Gunnars å kolla vad dom gör, eller så stannar jag hemma å ser på en film å dricker lite öl, det spelar egentligen inte så stor roll =)

NU har jag äntligen fått tag i ett wii, jag hämtade det i Lycksele i söndags på timmarna. Det följde med wii fit, need for speed, mx vs atv, mario cart å wii sports såklart.... det är ju bara hur kul som helst. Sen hade jag ju Guitar hero sen förut också =)

Nu har ännu ett år seglat förbi, och framför oss ligger ett nytt fräscht och otrampat.
Det har varit ett lite konstigt år, det har hänt många många jobbiga saker faktiskt. Men det har varit mycke roligt också såklart, precis som alla andra år egentligen. Det händer alltid nåt bra å alltid nåt dåligt. =)
Så nu väntar man bara med spänning på nästa =)

Ska jag avlägga nåt nyårslöfte? Nej jag tror inte det. =)

Gott nytt år på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0