Bloody sunday

Jag är snygg, snäll å bara helt fantastisk. Visst? -Jo men kom igen, jag vet att du tycker det.

Nu är denna helgen slut, den var kul, särskilt fredagen, lördagen var helt superb, men på kvällen var det inte lika kul.
Eller det va ju skitkul å dansa, det var det faktiskt =)

Nu äre back to reality som gäller, låter enkelt, men det är det inte kan jag tala om.
Jag är helt totalt körd, men man styr ju inte över sig själv helt å hållet. Å hjärnan å hjärtat sloss så att man blir tokig ibland.

Imorgon ska jag till Sofia, äntligen ska jag få träffa Viggo, antagligen supersöt =)

Har just varit i Finnäs å ätit en negerboll, Ebba är det sötaste på jorden, hon håller på att bli lite vild ibland, men det gör ingenting =)

Nu ska jag nog ligga i soffan resten av kvällen. Tjing pling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0