Min kopp te

Ja, redan fredag....puuh!

Som vanligt är det fullt upp denna veckan också....ledigveckan!
Det är ingen som förstår när man säger att man bara vill vara hemma och ta det lungt, eller att man inte orkar.
"Du har ju varit ledig i flera dagar, vad är det du inte orkar?"
Gaaahhh....
 
Sen när helgen kommer så har man höga förväntningar på att det ska bli en fin helg, att man ska hinna med kärleken å allt...å så blir inget som man hade tänkt, så då blir jag på dåligt humör, grinig och ibland ledsen.
Hmm, men nästa ledigvecka ska jag verkligen göra mitt bästa för att inte göra nånting, verkligen försöka vila.....inte planera och såvidare...!

Ojoj vilka problem man har ;)

Nu ska jag ta en öl och titta på idol. Trevlig helg! =)


Min kopp te. Ny(a) mugg(ar) från Ikea =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0