Städardag

Idag har jag, hör och häpna, gått en prommis, det var lääääängesen känns det som.
Det har ju varit världens finaste väder idag.
Önskar att man bodde i ett hus sånna här dagar (har för mig att man skulle va ute och pyssla mycket mer då?).
 
Gick in till slut och tog tag i lite städning, kokade snåttersylt. Sitter nu i soffan och känner mig ganska nöjd över det....är ju lite sån att jag måste ha rent och fint runt omkring mig annars må man lite halvdåligt. Undra då varför man är så slarvig samtidigt, och sparar ihop tills det inte går att leva? :P

Nu är det inte så länge kvar till strandliv, hoppas dock att stranden är finare än den här... (Hua-hin-Thailand)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0