ljus i mörkret någon?

Nu är det bara motgångar, och jag hatar att jag inte kan hantera det på ett bättre sätt.
Jag bryter ihop, blir förbannad å så börjar jag lipa. Varför kan man inte ha lite jävlar anamma och va lite rapp i käften och komma med kloka frågor...ifrågasätta allting?
 
"Det kommer att ordna sig....." , det är det alla säger. Men tänk OM det faktiskt inte gör det?
Ja, jag har en förmåga att se allt i svart.
 
Om det då inte var för att jag offrat mitt jobb, alla pengar jag ägde, och lagt ner hela mig själv för att fixa det här....sen blir man fälld på mållinjen.
 
Det är mitt jobb jag pratar om.
 
 
En söt häxa såhär i halloweentider...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0