2013-11-10

Sista ledigveckan är nu påbörjad....
 
...sitter hemma i soffan och tar en öl en söndagsfredagsöl, om ni fattar!

Sitter och försöker komma på en plan B, men ärligt talat går det ganska dåligt, jag kanske borde ta det imorgon istället. Har en del som måste fixas, papper som måste ordnas fram och samtal som måste ringas osv.
 
Nåja.
 
Sitter också och funderar på att ta upp resväskan, vill så gärna börja plocka i vad man ska ha med sig till Florida, men jag vet ju att det är alldeles för tidigt, man kan ju inte börja packa, för att sen komma på att man måste använda det som ligger där i väskan :P
Nej det får nog vänta nån vecka till.
 
Hoppas på att det blir nån dag med härajakt i veckan med farsan, jag har saknat det....sitta där, jag å han å lyssna på hunn =)
 
Kan ni inte säga vad ni gör i veckan?

Tjingeling
 
Två bilder från en dag i skogen...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0